maanantai 4. lokakuuta 2010

Saaristoon ja aatosten taa

1. Yleisö oli huvittunutta mutta tyytymätöntä röhkintääni. Just say PIG! No Helvetti...PIG!

2. Nainen katselee minua huoneen toiselta puolelta. Joko hän pelkää minun olevan murhaajansa...tai sitten hän suunnittelee minun murhaamistani. Kumpikaan ei pidä lopulta paikkaansa. Minut tappaa raskalainen Remi muovipussilla, kun olen erehtynyt tupakalle aiemmin kuolleen Danin kanssa. Claudian tutkailut jäävät pinoon tulkitsemattomat.

3. Koska minulla oli tylsä kevät, päätin järjestää elokuvafestarit. Ne toisin pidettiin vasta marraskuussa. Samana päivänä ostoskeskus järjesti ilotulituksen, mutta toisaalta projektorikin hajosi kesken leffan. Että Kuopioon tulossa vaihto-oppilaaksi. Luulen että teidän on parempi tehdä itse viininne, sillloin se on samoissa hinnoissa kuin Hollannissa. Jos pidätte kalakukosta, sen parempi teille. Anteeksi tämä hikoilu, rankka viikonloppu Amelandissa. Yes Kuopio, very pretty city, questions?

Olen alkanut levittää tietoa jonka mukaan suomalaisen silmissä ollessa tyhjä katse, hänellä on itse asiassa so called snow moment jolloin suomalainen ajattelee lunta. Jos suomalaiselta kielletään snow moments, hän kuihtuu pois. Minun on pakko viihdyttää itseäni mitä kyseenalaisimmin keinoin, koska kukaan ei muista 80-luvun brittisarjoissa tapahtuneita hauskoja juttuja.   

1 kommentti:

  1. Todella kiitollinen keksintö tuo Snow Moment. Siis suomalaisten kannalta.

    VastaaPoista